14 Kas 2009

Kamil Türküsü

Kamil Türküsü

Efendim, eli boşluk zor zanaat. Bir ara "birçok kişinin kendi adıyla ilgili enva-i çeşit şarkı türkü varken, benim kendi adıma neden olmasın" demiştim ve bir araştırmacı ciddiyetiyle konunun üzerine eğilmiştim... Hani bir kenara bir not edeyim, kıyıda köşede bulunsun istedim....
İlk olarak literatür taraması yaparak, konuyla ilgili terimleri belirledim. Bulduğum kelimeler: "Kamil", "Türkü", "Karizmatik", "Akıllı", "Efendi", "Eli yüzü düzgün", vb...

 
İlk hedefiniz google ileri

Literatür taramasının akabinde, hemen google'da arama yapma safhasına geçtim. Uzun uğraşlar sonunda Belkıs Akkale'nin Kamil adlı eseriyle müşerref oldum. Meğerse meşhur "dağlar seni delik delik delerim" ve "kaynana" türküleriyle tanıdığımız, senelerin sanatçısı Belkıs Akkale benim ismimde bir eseri icra edip, ismimi de sanat camiasına kazandırmış... Artık benim de bir türküm var...

Buyrun aşağıdaki ok'a tıklayıp, dinleyin.....

Hiç yorum yok: